keskiviikko 6. toukokuuta 2015

BPS tuotearvostelu 3/4

Kolmas arvostelu tulee tässä!




Kolmantena otin arvosteluun BP-L003 leimauslaatan, joka löytyy täältä: http://www.bornprettystore.com/large-designs-nail-stamp-template-image-plate-born-pretty-l003-65cm-p-17921.html
Tuossa laatassa on 15 erilaista kuviota ja jokainen niistä on kooltaan 16 x 22mm eli oikein hyvän kokoisia. Itse laatta on kooltaan 12,5 x 6,5cm. Tykkään tämän laatan kuvioista ja myöskään tästä laatasta mulla ei oo mitään huonoa sanottavaa. Toimii siis moitteettomasti! :) Kynsille leimasin lehden näköistä kuviota, mutta leimaukset meni vähän vinoon.

Etusormen ja pikkusormen kynsillä on kaksi kerrosta mustaa China Glaze Liquid Leather lakkaa ja etusormessa vielä lisäksi kerros Color Club Take The Stage glitteriä. Muilla kynsillä on kaksi kerrosta violettia OPI Dutch 'Ya Just Love OPI? lakkaa ja leimaukset Konadin mustalla leimauslakalla.




NÄITÄ KÄYTIN:

  • OPI Dutch 'Ya Just Love OPI?
  • China Glaze Liquid Leather
  • Color Club Take The Stage
  • Konad musta leimauslakka
  • Leimauslaatta BP-L003
  • Alus- ja päällyslakka 




Tässä vielä 10% alennuskoodi Born Pretty Storen verkkokauppaan!



6 kommenttia:

  1. Mä otin kanssa tämän laatan BPS:lta testiin ja just leimasin sillä ja nyt juuri odottelen lakkojen kuivumista. Hyvin toimi ja tosi nättejä kuvioita. Mä otin testiin muuten myös noita samoja niittejä, mitä sulla oli edellisessä postauksessa :D Mutta pääpontti oli, että tosi kauniit kynnet ja tuo lehtikuvio on ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh. Oot valinnut hyvät tuotteet arvosteluun ja kiitos. :)

      Poista
  2. Ihania lehtikuviota ja todella kauniit värit lakkauksessa <3! Mua niin kismittää, kun mun laatta oli susi. Olen muuten miettinyt näitä laattoja, että montako erilaista näitä on liikkeellä? Mulle ei ole koskaan tullut laattat tuossa pahvikuoressa vaan ihan issekseen. Ja joskus näissä on tämä pinkki alunen, vaikka mulla ainakin on valkoinen kuten MoYou Londonin laatoissakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Joo mä oon miettinyt vähän samaa. :o Taitaa olla useampaa sorttia liikkeellä..

      Poista