perjantai 13. joulukuuta 2013

Ensimmäinen kirjoitus

Moikka!

Nimeni on Mari ja olen 22-vuotias lähihoitaja. Olen 3kk ikäisen ihanan, suloisen ja pikkuisen tytön äiti. Harrastuksiini kuuluu akryyli- ja öljyväreillä maalaus, piirtäminen, askartelu, helmikorujen tekeminen ( tähän aiheesseen, myös blogi jonka kirjoittamista en ole vielä aloittanut ), valokuvaus ja silloin tällöin virkkaaminen. Ja nyt tietenkin tämä uusin juttuni eli kynsitaiteilu ja siitä blogiin kirjoittaminen.

Kiinostuin kynsistä ja siihen liittyvistä koristeluista kesäkuussa -13 ( ennen tätä lakkailin kynsiäni vain yhdellä sävyllä ). Se vaan jostakin tuli mieleeni ja siitäpä se sitten lähti. Ostin paljon ihania kynsilakkoja ja erilaisia koristeita kaupoista sekä tilasin osan netistä. Sitten vain aloin harjoitella kynsien koristeluja pikku hiljaa.

Blogini on ollut täällä jo pidemmän aikaa, mutta aloitin vasta nyt kirjoittamisen. Aikaisemmin minulla ei pahemmin ole ollut aikaa kirjoitteluun, mutta kuvia olen kynsistäni kyllä ottanut. Yritän nyt kirjoitella tänne ainakin KOHTALAISEN säännöllisesti sen minkä vauvan hoidon ohessa aina ehdin. Vauvan ehdoilla kun on aika paljon mentävä. :)

Lisään tähän nyt kuvia edeltävien kuukausien aikana tehdyistä kynsistä. Niitä on tullut jonkun verran tehtyä. Eivät ole mitään erikoisia töitä, mutta harjoittelen koko ajan. Hieman löytyy virheitä ja lakkatuhrujakin näkyy siellä täällä, mutta yritän olla tarkempi. Kuvatkin ovat osittain ehkä vähän huonoa luokkaa, mutta yritän petrata niidenkin kanssa.

Ostin kuukausi sitten Canonin EOS 600D järjestelmäkameran niin aion kuvata kynsiäni tästä eteenpäin sillä. Hyvä kamera nyt niin kelpaa kuvailla. Kuvistakin saa tarkkoja ja hyviä. Kameran käyttäminen vaaatii vaan vielä harjoitusta, mutta opiskelen sitäkin tässä kaiken muun ohessa. :) Alla olevat kuvat ovat otettu iPhonella.


                                    
Nämä kynnet ovat ensimmäiset mitkä olen tehnyt ja sen kyllä huomaa.

 

Kynnet nro 2. 
Ihanaa kullan väristä glitterilakkaa ja mustaa kynsilakkaa.


                                               
Pikkusiskolleni tehdyt kynnet nro 3.
Pinkkiä kynsilakkaa ja hopean väristä glitterilakkaa.



Ensimmäiset leopardikynnet ja minun suosikki kuvio. Tykkään ja onnistuikin ihan hyvin.



Ensimmäiset liukuvärjätyt kynnet. Tämä väriyhdistelmä onkin minun suosikki. Oon tehnyt tämän tyylisiä kynsiä monta kertaa.



Tässä toiset liukuvärjätyt kynnet, mutta mustana. Tein nämä äidilleni, jonka suosikki väri on musta. Nämäkin on ihan kivat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti