lauantai 29. maaliskuuta 2014

Dermosilin tilaus

Tilasin muutama päivä sitten tuotteita Dermosililta ja paketti saapui yllättäen 2 päivässä. Oli kyllä todella nopea toimitus. :) Olen tilannut tuolta Dermosililta tosi monta kertaa ja olen sen todennut hyväksi nettikaupaksi. Kaikki tuotteet mitä olen sieltä ostanut niin olen kyllä ollut niihin tyytyväinen. Ei ole moittimista mistään. Tästä syystä olenkin aina yleensä tilannut kerralla paljon enenmmän kaikkea, mutta tällä kertaa otinkin vain muutamia juttuja. Otin sellaisia tuotteita, joita minä en ole aikaisemmin kokeillut. Kuitenkin ihan ensimmäisenä laitoin ostoskoriin yllätys, yllätys 3 uutta kynsilakkaa. Hheh. Vasta niiden jälkeen tuli kaikki muut tuotteet. :D



OSTAMANI TUOTTEET

- Käsivoide vitamin E
- Nature kasvojen kuorintavoide
- Saksanpähkinä suihkuvoide
- 3kpl kynsilakkoja




DERMOSIL KYNSILAKAT

Lollipop, Marshmallow, Pink Candy


Näistä kynsilakoista pääsi testaukseen heti yksi ja valitsin siihen ensimmäisenä tuon Lollipopin, joka on näistä kolmesta se minun ehdoton suosikkini. :) Kaikki nämä kolme lakkaa ovat erittäin kauniita ja oikein kesäisen värisiä kynsilakkoja. Onneksi tilasin nämä lakat, koska en kadu sitä yhtään. Tykkään näistä kovasti!

Nyt siis kynsillä Dermosil Lollipop. Tämän päällä on puolessa kynnessa vinottain Color Club 990 Pearl-Spective, joka on vaaleanpunaisella shimmerillä oleva helmiäislakka. Rajaukset vedin hopeiselle glitterillä Kiss nail art paint- koristelulakalla ja lopuksi kiinnitin vielä muutamaan kynteen helmenpuolikkaita. 


Siis apua! Katsokaa nyt noita mun nysä kynsiä. Yhyyyy. Itku tulee. Ihan kauheet. :D On niin kumman näköisetkin, että voi hyvänen aika sentään. Joo, piti taas lyhentää kynsiä eilen illalla ihan urakalla, kun oli tullut lohkeamia muutamaan kynteen. Kumma juttu, kun ne ovat ruenneet lohkeilemaan niin usein. :o Outoa, kun ei ne aiemmin ole sitä tehneet. Mistähän lie johtuu tämmöinen..



Dermosil Lollipop

Sävyltään oikein ihana ja nätti vaaleanpunainen. Kesäinen. Ei sisällä shimmeriä. On kiiltävä, hohdokas ja oikein kauniin näköinen kynnellä. Lakka on hyvin levittyvää, mutta se on hieman raidoittuvaa sorttia. Ei kuitenkaan häirinnyt minua ollenkaan, koska lakka on niin ihana väriltään ja muuten hyvä. Kynsillä on lakkaa 2 kerrosta, joka riitti saamaan peittävän lopputuloksen. Lakka myös kuivuu nopeasti.

3 kommenttia:

  1. kivat kynnet! itse en oikein pidä helmiäisen valkoisita kynsilakoista, mutta noi kaks muuta on aika herkkuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Kannattaa hankkia nuo lakat. Ne on ihania. <3

      Poista