perjantai 14. helmikuuta 2014

Ystävänpäiväkynnet

OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ! <3

Pitihän se minunkin tehdä teema kynnet ystävänpäiväksi. Monet muut ovat jo tehneet useitakin, mutta minulla nämä ovat vasta ensimmäiset. En pidä ystävänpäivää oikeastaan mitenkään erityisenä päivänä vaan se menee siinä missä muutkin päivät. Koulu aikoina se merkitsi enemmän, kun sitä koulussa vietettiin aina jollakin tapaa. Vaikka en nyt mitenkään vietä tätä päivää niin totta kai kynnet oli tehtävä tätä päivää varten. :) Minun mielestä tämä päivä on teemaltaan erittäin hyvä, kun siitä saa ideoita kynsillekin vaikka kuinka paljon. Itse kun olen suuri pinkin ja sydänten ystävä niin tämä päivä on kuin tehty minulle! Ei ollut kyllä ongelmia siinä, että mitä kynsilleni tekisin. :D

Ensimmäisenä lakkasin kynsille kaksi kerrosta vaaleanpunaista lakkaa, joka on  Color Club 991 Endless. Tämän päälle lakkasin kaksi kerrosta Flormar / kone helsingin U02 vaaleanpunaista hohtavaa helmiäislakkaa, joka antoi sen tarvittavan kimalteisen ja vielä vaaleanpunaisemman pinnan lakkaukselle. Peukalon, keskisormen ja nimettömän kynsien keskelle vedin ohuet rajaukset hopeisella Kiss nail art- paint koristelulakalla. Rajauksien toisen puolen täytin Flormar / kone helsingin GL03 punaisella glitterillä. Lopuksi kiinnitin etusormeen ja pikkusormeen punaisia sydämen muotoisia niittejä.

Tykkään kyllä paljon näistä kynsistä. On niin minun näköiset. :)



3 kommenttia: