torstai 10. huhtikuuta 2014

Kuvahaaste

Tänään minulla ei ole näytettävänä vielä uusia kynsiä vaan kuvia minun arkielämästäni. Sain nimittäin eilen minun ensimmäisen blogihaasteen ja se tuli Tiikeriankalta. Kiitos siitä hänelle! :) Ajattelinkin nyt sitten samantien toteuttaa tuon haasteen, ettei vaan pääse vahingossa unohtumaan.

Tiikeriankka oli tämän tehtävän tehnyt silleen, että jokaisen postauksen lopussa oli aina yksi kuva haasteeseen. Ihan kiva toteuttaa se niinkin, mutta minä kuitenkin ajattelin tehdä sen toisin ja laittaa kaikki kuvat kerralla samaan postaukseen. Mietin vaan, että teinköhän nyt ihan tyhmästi tämän homman? :D Jaksaakohan kukaan oikeasti lukea ja katsoa kuvia tämän postauksen loppuun asti? Hmm. No missään ei ainakaan kielletty tekemästä sitä niin, joten tässäpä tulee..


Ja kerronpas sitten vielä ensin tuon haasteen idean eli ota 5 kuvaa arkielämästäsi ja haasta jokaisen kuvan kohdalla joku bloggaaja.




1. KUVA

Minä haastan ensimmäisenä Enailin Kynsin- blogista. :)


Tässä kuvassa on sellaisia juttuja, jotka kuuluvat minun arkielämääni sen takia, että käytän niitä lähes päivittäin. Rakastan kaikkia ihania tuoksuja ja sen takia tykkäänkin käyttää hajuvesiä ihan joka päivä! <3 Tuossa kuvassa näkyykin yksi minun lempituoksuista, joka on Beyoncé Heat Rush.
Hiustensuoristusrautaa tulee myös käytettyä hyvin usein, koska minulla on pahuksen luonnonkiharat, joista en oikein tykkää. >:( aarg. Pidän enemmän suorista hiuksista. Meikkejä minä omistan pari meikkipussillista ja tuo kuvassa oleva pussi on sisällöltään enemmän käytössä. Tykkään meikata.



2. KUVA

Toisena haastan  Milban Nails to photos- blogista. :)


Tässä on minun joka päiväinen aamupalani, jonka aina syön eli puuroa ja mustikkakeittoa. :) Joskus saatan tuon lisäksi syödä myös leipää tai jotain muuta pientä. Niin ja aamu ei lähde kyllä ikinä käyntiin ilman kahvia. <3


3. KUVA

 Kolmantena haastan Vivekan Nail it to the ground- blogista. :)


Minun läppäri ja iPhone. <3 Nämä ovat kovassa käytössä päivittäin.


4. KUVA

 Neljäntenä haastan Enniriikan Nailed it- blogista. :)


Kun käyn vaunuilla tytön kanssa lenkkeilemässä niin aina pitää olla mukana sykemittari ja askelmittari. :) Tykkään käyttää niitä ja ne ovat olleet minulle yksi merkittävä motivaation lähde liikuntaan. Niistä on tosi hyvä seurata omaa sykettä, askelten määrää ja kilometrejä, kuinka pitkällä lenkillä kävi. Sykemittarista näkee myös oman BMI:n ja siinä on erilaisia asetuksia ym.


5. KUVA 

Viidentenä haastan Annin Shiny Nails- blogista. :)


Minun, avopuolisoni ja tyttäreni lisäksi kanssamme asustaa kaksi isoa karvaista kaveria. Minun koirani on tuo kuvassa oleva saksanpaimenkoira, jonka nimi on Cero. Toisena koirana meillä on Labradorinnoutaja Repe, joka on avopuolisoni metsästyskoira. Meillä oli myös reipas puoli vuotta sitten vielä Hermeliini kani nimeltään Ceelu, mutta jouduin antamaan sen yllättäen puhjenneen kaniallergiani takia pois. Se kani on kuitenkin vielä perheessä, koska pikkusiskoni halusi ottaa hänet hoiviinsa. :)

No niin nyt on haaste tehty ja tykkäsin kyllä sen tekemisestä. :) Kiva tehdä postaus välillä ihan jostakin muusta, kuin kynsistä. Mitäs te piditte tästä? Jaksoitteko lukea tekstit ja katsoa kuvat kokonaan? :D Kiinnostiko tämä teitä?

15 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta! Minut on jo haastettu tähän samaiseen haasteeseen Instagrammissa. Olen siellä nimimerkillä VIV3KA, jos kiinnostaa käydä katsomassa :) Saanko selkäsaunan jos jatkan haastetta vain siellä, vai pitääkö mun tuplapostata bloggeriinkin? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta kivoja arkikuvia sulla :) Meilläkin on aina ollut saksanpaimenkoiria, tosin reilu vuosi sitten jouduttiin luopumaan meidän Siristä :/

      Poista
    2. Ok. Käyn kattomassa. :) Emmä usko, että sun tarvii enää tänne bloggeriin postata jos siellä kerta on jo tämä sama. Paitsi tietenkin jos varta vasten ite haluat sen tehdä niin eikun vaan. :) Kiitti. Ai teillekin on ollu, kiva. Saksari on kyllä komee koira ja virtaa niillä riittää ihan loputtomiin. Virikettä sais olla koko ajan. :D Harmi jos teidän on pitänyt luopua teidän omasta. :( Saako kysyä miks?

      Poista
  2. Voii kun ihana koira. :3
    Kiitos haasteesta! :) Olen salaisesti toivonutkin että joku haastaisi mut tähän, kun tämä on mun mielestä tosi mielenkiintonen ja erilainen. :D
    Minäkin taidan toteuttaa haasteen instagramin puolella (nimimerkki sielläkin enniriikka) kun blogiin laitettuna haasteen toteuttaminen kestäisi niin kauan kun postauksia tulee suhteellisen harvoin. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hheh. Oleppas hyvä vaan ja käyhän se toteutus totta kai sielläkin. Seuraan siis sun haastekuvia sieltä. :)

      Poista
  3. Kiva postaus ja ihana haukkuli :3 ja täällä toinen kikkarapää jolle suoristusrauta on ihan must juttu :D tunnen tuskasi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. :) Kiva kuulla, että täällä on muitakin saman ongelman kanssa taistelevia. :DD Nämä hiuksen ottaa kyllä niin hermoon aina välillä, että voi hyvänen aika sentään. Ois vaan niin paljon helpompaa jos näitä kikkuroita ei olis. Huoh.

      Poista
    2. Samaa mieltä ! En voi ymmärtää naisia jotka haluaisi kiharat hiukset :D raukat eivät tiedä mitä toivovat. Mutta eikös se aika järestään mene niin että kiharat haluaa suorat ja toisinpäin ? :D

      Poista
    3. Hhahah. :D Joo en minäkään ja niinpä justiin se tahtoo yleensä mennä.

      Poista
  4. Jaksoi lukea, kiva postaus!! :) Mä oon miettinyt saman sykemittarin hankkimista, mutta vielä en oo saanut aikaan... Toisaalta mietin, että ostaisinko suoraan semmoisen aktiivisuusrannekkeen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva juttu. :) Kannattaa ihmeessä hankkia jompi kumpi. Hyvä ostos minun mielestä, kun siitä on niin paljon hyötyä itselle. :)

      Poista
  5. Kiitos paljon haasteesta! Täytyypä toteuttaa tämä, kiva myös postata välillä blogiin muutakin kuin kynsiä. :)

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus! Kiitos haasteesta, pitää koittaa toteuttaa tämä. Koira :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Ok, jäänpä sitten odottamaan sun haastekuvia. :)

      Poista