lauantai 5. huhtikuuta 2014

Maalattuja ruusuja

Olen ihaillut tosi monessa kynsiblogissa, kun he ovat tehneet niin kauniita ruusu aiheisia kynsiä eri tekniikoilla. Itse olen eniten tykästynyt niihin akryylimaaleilla maalattuihin ruusukynsiin, jotka ovat minun mielestäni tosi ihania. Niistä sainkin inspiraation näihin omiin kynsiini. :) Mallia ruusujen maalaamiseen olen ottanut tästä kuvasta: Rose tutorial

Kynsien pohjalla on Dermosil Pink Candy, joka on ihanan hempeä ja kaunis persikan sävyinen kynsilakka. Etusormessa ja pikkusormessa on liukuvärjäyksenä vaaleanpunainen Flormar / kone helsinki GL02 GLITTER. Sitten keskisormessa ja nimettömässä on niitä ruusuja, jotka maalasin pinkillä ja valkoisella Oumaxin akryylimaalilla. Nuo ruusujen terälehdet on myös maalattu Oumaxeilla ja niissä käytin vihreää ja valkoista maalia. Lopuksi halusin vielä vähän lisää kimallusta, joten lisäsin vielä noihin ruusukynsien päälle Maybelline 46 Sugar Crystals lakkaa.





Dermosil Pink Candy

Aivan ihana persikan sävyinen kynsilakka, joka sisältää shimmeriä. Sen ansiosta tämä lakka on hohtavan kaunis ja oikein hempeän näköinen. Kynsillä on lakkaa 3 kerrosta, jolla sai peittävän lopputuloksen. Lakka levittyi hyvin ja se kuivui suht' nopeasti. Tämä on kyllä niin ihana lakka, että ei voi muuta, kuin tykätä tästä. :)

4 kommenttia:

  1. On kauniit! :)
    Nuo ruusu-kynnet on kyllä ollut kaikki kauniita, mitä oon nähnyt ja oon meinannut itekin kokeilla, mutta ei oo vielä tullut tehtyä..

    VastaaPoista